vrijdag 14 juni 2013

Naaisels

De afgelopen weken/maanden was het druk... Niet alleen kruipt er tijd in mijn werk als interieurarchitecte, de opstart van een webshop is ook niet te onderschatten. De opbouw en lay-out van de website kostte me toch heel wat werk en tijd... vooral het maken en bewerken van eigen productfoto's naast de foto's van de leveranciers.
Maar het is me gelukt en de webshop is al paar weken online!
Mijn naaimachine wordt wel wat verwaarloosd en gaat bedekt onder een laagje stof (niet de mooie stofjes maar dat vieze stof dat je liever niet ziet :-p) vrees ik... Buiten een lastminute vlaggenlijn voor de verjaardag van mijn dochtertje is er niet veel meer genaaid. Maar niet getreurd... ik heb me voorgenomen de komende weken terug wat meer tijd door te brengen achter de naaimachine!

Ik ben nog niet heel lang bezig met naaien maar dit zijn enkele naaisels van de afgelopen maanden. Het ene was al moeilijker dan het andere...


2 opmerkingen:

  1. Proficiat met je blog!
    Ik volg je gelijk :) als eerste nog wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een voor één mooie creaties ! Ik kijk uit naar uw volgende master pieces !

    BeantwoordenVerwijderen